Драго Гламузина
100 мкд
Гламузина во оваа книга пишува за луѓето кои сè уште чувствуваат, кои сакаат да го живеат задоволството а секое задоволство скапо го плаќаат, но и живеат и копнеат за Другиот. Еросот, неверствата, љубовните триаголници, интригите и партнерските односи се доминанти мотиви, како и во сите досегашни книги на овој автор.
Драго Гламузина (1967, Вргорац) дипломирал компаративна книжевност и филозофија на Филозофскиот факултет во Загреб. Работел како новинар и редактор во дневниот весник „Вјесник“, како и редактор и заменик на главниот уредник на магазинот „Национал“. Од 2003 до 2011 година беше главен уредник на издавачката куќа Профил, а од 2011 е главен уредник во издавачката куќа ВБЗ.
Ги објавил книгите: „Месари“ (поезија, 2001), „Три“ (роман, 2008), „Тоа ли е сѐ“ (поезија, 2009), „Еверест“ (поезија, 2016), како и книгата поезија со фотографии на Станко Абаџиќ „Сами во шумата“ (2011).
За „Месари“ ги доби државната наградата „Владимир Назор“ и Квириновата награда за најдобра поетска книга за автор до 35 години. За романот „Три“ ја доби наградата на Т-портал за најдобар роман на годината.
„Месари“, „Три“ и „Тоа ли е сѐ“ веќе се преведени на македонски јазик (сите три во издание на „Македонска реч“), а негови книги се објавувани и во Германија, Словенија и Србија.
Во хрватското издание на „Еверест“ е објавен поговор на Делимир Решицки, кој, меѓу другото, пишува:
„Нема ни малку дилема дека еросот и сексуалноста воопшто, уште во „Месари“..., биле меѓу најинтригантните мотивско-тематски слоеви на Гламузина, како во поезијата така и (подоцна) во прозата (исто така наградуваниот роман „Три“ од 2008 година). Ништо поинаку не е ни во оваа книга со стихови... Она што е неспорна вредност на оваа книга е фактот дека Гламузина никако и никогаш не се крие зад никаква банална анегдотност, па ни еротската, која и пречесто била последната линија на одбрана на т.н. „стварносна поезија“ и тоа не само во хрватската литература. Поетскиот прототекст и на оваа книга можеме слободно да го побараме на страниците на американската битова книжевност, на Рејмонд Карвер, а некои од подобрите песни кореспондираат, да речеме, со Борис Маруна и неговите песни за пропаднатите брачни односи и сите консеквенции од најтешките, апартни животни одлуки. Навистина, во оваа книга напишал неколку антологиски песни („Меч на столетието“, „Sub specie aeternitatis“, „Многу за малку“, насловната „Еверест“ итн.), додека целата збирка претставува осмислена и доизградена целина...“